Ένα εξαιρετικό βιβλιαράκι

Δεν χρειάζεται να ασχολούμαστε μόνο με τα σοβαρά και τα μεγάλα όλη την ώρα. Υπάρχουν και κάποιες ευχάριστες στιγμές ακόμη και στην τυπική δημοσιογραφική δουλειά, όπως π.χ. όταν το υπουργείο Μεταφορών στέλνει έντυπο υλικό για το νέο Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας.

ΚΑΛΩΣ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΚΟΚ ΕΞΩΦΥΛΛΟ

Σε αυτό το πακετάκι λοιπόν περιλαμβάνεται και το βιβλίο για παιδιά «Καλώς τον κύριο ΚΟΚ», της Ελένης Πιτσιδοπούλου, σε εικονογράφηση της Γαρυφαλιάς Λευθέρη, από τις εκδόσεις Κέδρος. Δεν ξέρω εάν δημιουργήθηκε επί τούτω για το υπουργείο ή η ομάδα του Μιχάλη του Λιάπη το εντόπισε αναζητώντας κάτι φρέσκο, αλλά πέτυχαν διάνα. Δεν θέλω να επεκταθώ, ήδη ένας καλός λόγος για υπουργό είναι πολύς, πόσο μάλλον για γαλάζιο. Δείτε περισσότερα για το βιβλιαράκι κάνοντας κλικ εδώ. Είναι το τέταρτο από επάνω βιβλίο (για τυπικούς λόγους το λινκ είναι του εκδοτικού οίκου, ο οποίος πάντως έχει άμεση ανάγκη εκσυγχρονισμού στην ιστοθέση του).

Και ένα ωραίο από το νέο ΚΟΚ
Στην πρώτη παράγραφο του άρθρου 13 του Κώδικα, αναφέρεται ότι τιμωρείται με πρόστιμο 100 ευρώ και αφαίρεση διπλώματος για 30 ημέρες η κίνηση αυτοκινήτου χωρίς… οδηγό!

Μετά την απλή απορία από ποιον αφαιρείται το δίπλωμα, αφού δεν υπάρχει δράστης, έρχεται η εύκολη απάντηση: ο ιδιοκτήτης. Οκέι. Είμαι λοιπόν εγώ ιδιοκτήτης αυτοκινήτου που εντοπίζεται να κινείται χωρίς την άδειά μου στο δρόμο. Αφού οι αρμόδιοι άνδρες της Τροχαίας, της Αστυνομίας και του τμήματος εξορκισμών της Ιεράς Συνόδου το ακινητοποιούν, έρχεται σε εμένα η διοικητική αυτή κύρωση.

Εγώ δεν μπορώ τώρα να ισχυριστώ ότι το αυτοκίνητο που κινήθηκε χωρίς την άδειά μου και προφανώς την φυσική μου αυτουργία, το είχα δανείσει σε γνωστό μου, κάτοχο νόμιμου διεθνούς διπλώματος που επί του παρόντος δεν βρίσκεται στην Ελλάδα;

Κατά συνέπεια σε αυτόν πρέπει να επιβληθεί το πρόστιμο και αυτού να αφαιρεθεί το δίπλωμα επειδή όπως αναφέρει το κατηγορητήριο δεν οδηγούσε το συγκεκριμένο όχημα τη στιγμή που σημειώθηκε η παράβαση…

Α, επίσης, γιατί μόνο για αυτοκίνητο; Τα δίκυκλα αποκλείονται; Τα τρίκυκλα έστω; Τα ζωήλατα οχήματα και ακόμη χειρότερα τα ίδια τα ζώα που μεταφέρουν επιβάτες; Και τι γίνεται όταν π.χ. άγριο σκυριανό άλογο κινείται χωρίς αναβάτη σε δρόμο του νησιού;

Ας μην το τραβήξουμε άλλο…

Σχολιάστε